Οι πλατφόρμες του Facebook, του LinkedIn, του Instagram,του Pinterest, του Twitter κλπ έχουν η καθεμία διαφορετικό σκοπό και συνεπώς διαφορετικό κοινό. Γι’ αυτό και κάθε πλατφόρμα απαιτεί τη δική της μέθοδο προσέγγισης αλλά και διαφορετικό τρόπο προβολής του περιεχομένου μια ς επιχείρησης.
Για να προβάλλετε επιτυχημένα τα προιόντα και τις υπηρεσίες σας, καθώς και τις βιώσιμες πρακτικές που ακολουθείτε, σε κάθε μια πλατφόρμα από τις παραπάνω, θα πρέπει πρώτα να έχετε μελετήσει τους σκοπούς της, το κοινό στο οποίο απευθύνεται και τον τρόπο με τον οποίο οι υπόλοιπες επιχειρήσεις δημοσιεύουν στην καθεμία.
Σχεδιάστε σήμερα τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας με τέτοιον τρόπο, ώστε να προσελκύσετε τους sustainable travellers! Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων: respondondemand@gmail.com
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism
Φωτογραφία από Natalia Ovcharenko από το Pixabay