Μία από τις πιο σημαντικές βιώσιμες πρακτικές που πρέπει να εφαρμόζει κάθε επιχείρηση είναι η πληροφόρηση του πελάτη της σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχει.
Σήμερα περισσότερο από ποτέ, ο καταναλωτής αλλά και ο ταξιδιώτης, επιθυμούν να έχουν επαρκή πληροφόρηση σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που ενδέχεται να επιλέξουν, ώστε να καταλήξουν στην τελική τους απόφαση
Οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν βιώσιμες πρακτικές, έχουν κάθε λόγο να πληροφορούν πλήρως τους μελλοντικούς τους πελάτες γι’ αυτές, μια που αποτελούν σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης γνώμης.
Με λίγα λόγια, ο επιχειρηματίας που εφαρμόζει τις Βιώσιμες Πρακτικές, όταν πληροφορήσει πλήρως τον μελλοντικό του πελάτη γι’ αυτό, αυξάνει κατά πολύ τις πιθανότητες να τον προσελκύσει
Εργαστείτε λοιπόν μεθοδικά ώστε να βρείτε τους πιο πρόσφορους τρόπους να δίνετε συνεχώς πληροφορίες για τις βιώσιμες πρακτικές που ασκείτε, μέσα από διάφορους έξυπνους και ευρηματικούς τρόπους
Έτσι θα βελτιώσετε κατά πολύ το όνομα της εταιρίας σας αλλά και την αναγνωρισιμότητα της
Σχεδιάστε σήμερα τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας με τέτοιον τρόπο, ώστε να προσελκύσετε τους sustainable travellers! Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων: respondondemand@gmail.com
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism
Φωτογραφία από DarkmoonArt_de από το Pixabay