Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Forbes, σχεδόν το 50% των καταναλωτών αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες από επιχειρήσεις που υποστηρίζουν δυνατά έναν σκοπό. Ο σκοπός αυτός θα πρέπει φυσικά να είναι καλός, ωφέλιμος για τον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον
Τέτοιον καλό σκοπό μπορεί να αποτελέσει και η ενεργή συμμετοχή σε πρακτικές του βιώσιμου τουρισμού. Οι επιχειρηματίες, υιοθετώντας τέτοιες πρακτικές και βάζοντας σαν σκοπό να εργαστούν όσο περισσότερο μπορούν πάνω σ αυτές, αμέσως αποκτούν ένα πλεονέκτημα απέναντι σε όσους δεν το κάνουν
Σκεφτείτε το λοιπόν και ελάτε να βρούμε μαζί το δικό σας καλό σκοπό!
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism
Φωτογραφία από Gerd Altmann από το Pixabay