Μετά από ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα που κατά περιόδους οι άνθρωποι περιορίζονται σε μεγάλο βαθμό όσον αφορά τη ζωή τους εκτός σπιτιού, είναι φυσιολογικό ότι πάρα πολλοί αναζητούν αποδράσεις στη φύση. Οι αναζητήσεις αυξήθηκαν για δάση (100%) και ορεινά θέρετρα (7 φορές) από το προ προηγούμενο έως το προηγούμενο έτος.
Επίσης, σε περιόδους που οι άνθρωποι δεν μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα, προσπαθούν να φέρουν το σπα στο σπίτι τους. Οι άνθρωποι το επόμενο δωδεκάμηνο αναμένεται να έχουν ακόμη μεγαλύτερη άποψη για το πού θέλουν να ταξιδέψουν και τι εμπειρίες αναζητούν. Μόνο οι διανυκτερεύσεις σε ένα ωραίο δωμάτιο η το δείπνο σε ένα ωραίο εστιατόριο δεν τους αρκούν πια.
Οι επιχειρηματίες θα πρέπει να επικεντρωθούν στη δημιουργία εμπειριών για τους πελάτες τους. Η πανδημία μας δίδαξε τη σημασία ψυχικής και σωματικής υγείας, η οποία θα επηρεάσει τα θέρετρα, τις μονάδες φιλοξενίας και τα εστιατόρια, καθώς οι άνθρωποι γίνονται ολοένα και περισσότερο ευαισθητοποιημένοι σχετικά με την καλή φυσική τους κατάσταση.
Σχεδιάστε σήμερα τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας με τέτοιον τρόπο, ώστε να προσελκύσετε τους sustainable travellers! Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων: respondondemand@gmail.com
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism