Αυξάνουν ολοένα και περισσότερο οι φωνές των καταναλωτών που υποστηρίζουν ότι ο σκοπός των επιχειρήσεων θα πρέπει να είναι μεγαλύτερος από το να κερδίζουν απλώς χρήματα. Οι καταναλωτές επιθυμούν πλέον επιχειρήσεις που νοιάζονται για τον άνθρωπο, τον πλανήτη και τα ζώα
Η κερδοφορία δεν αποτελεί τον μόνο σκοπό μιας επιχείρησης, μια που άνθρωποι πλέον την αντιλαμβάνονται πληρέστερα και ζητούν από αυτήν να παίξει συγκεκριμένους ρόλους στην κοινωνία.
Οι καταναλωτές ζητούν το ηθικό εμπόριο, ζητούν τις επιχειρήσεις που παρέχουν καλές συνθήκες εργασίας, που πληροφορούν πλήρως το κοινό για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, που προστατεύουν την ιδιωτικότητα των πελατών τους και έχουν περιβαλλοντική ευθύνη
Οι επιχειρήσεις θα πρέπει πλέον να αντιληφθούν ότι έχει αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να δραστηριοποιούνται, κι ότι επιβάλλεται να προσεγγίσουν τους πελάτες τους με ένα διαφορετικό πλάνο δράσης
Σχεδιάστε σήμερα τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας με τέτοιον τρόπο, ώστε να προσελκύσετε τους sustainable travellers! Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων: respondondemand@gmail.com
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism
Φωτογραφία από Clker-Free-Vector-Images από το Pixabay