Γνωρίζουμε όλοι πως τα τελευταία χρόνια ο κόσμος συνήθιζε να κάνει διακοπές με σκοπό την ξεκούραση και την αναψυχή μια φορά το έτος για 15-30 ημέρες, ανάλογα με το οικονομικό του επίπεδο
Τα τελευταία τρία χρόνια άρχισε να εμφανίζεται παγκόσμια η τάση του Microcationsδηλαδή των μίνι διακοπών (περίπου 4 ημέρες ανά ταξίδι). Η τάση αυτή εξυπηρετεί καταρχήν τους ανθρώπους που είτε δεν μπορούν να διαθέσουν πάρα πολύ μεγάλο budget σε μια συγκεκριμένη περίοδο του χρόνου και προτιμούν να το διαθέτουν τμηματικά σε τρία ή τέσσερα πολύ μικρότερα ταξίδια σε διαφορετικούς προορισμούς. Επιπλέον η τάση αυτή εξυπηρετεί τους πολυάσχολους εργαζόμενους, των οποίων η θέση εργασίας δεν επιτρέπει να λείψουν πολλές ημέρες.
Η κατηγορία αυτή των ταξιδιωτών ξοδεύει αρκετά χρήματα γιατί προσπαθεί να ζήσει όσο το δυνατόν περισσότερες ταξιδιωτικές εμπειρίες μέσα σε λίγες ημέρες, έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και απαιτεί συγκεκριμένη προσέγγιση, μέσω εξειδικευμένης προβολής.
Αν είστε επιχειρηματίας του τουρισμού και της εστίασης και θέλετε να μάθετε πως μπορείτε να απευθυνθείτε στην ειδική αυτή ομάδα ταξιδιωτών, ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων με τη δική μας βοήθεια: respondondemand@gmail.com
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism