Το 70% των καταναλωτών είναι διατεθειμένο να πληρώσει παραπάνω χρήματα για να υποστηρίξει τα εστιατόρια και τα ξενοδοχεία που εφαρμόζουν βιώσιμες πρακτικές.
Το νούμερο είναι πραγματικά εντυπωσιακό και οι ειδικοί αναμένουν ότι θα αυξηθεί περισσότερο όταν η αγορά θα βγει από την κρίση του Covid19
Η παραπάνω διαπίστωση έχει διπλή ερμηνεία
Πρώτον, οι βιώσιμες πρακτικές, ακόμα κι αυτές που δεν έχουν ιδιαίτερο κόστος, μπορούν να βοηθήσουν στο να αυξήσει τις τιμές του ο επιχειρηματίας, εφόσον φυσικά αυτό συμβαδίζει με την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών του
Δεύτερον, οι επιχειρηματίες που ακολουθούν βιώσιμες πρακτικές θα πρέπει συνεχώς να βρίσκουν νέους τρόπους ώστε να κοινοποιούν στο ευρύ κοινό το μήνυμα ότι ανήκουν στις επιχειρήσεις που εφαρμόζουν βιώσιμες αρχές και πρακτικές, ώστε να διευρύνουν τον κύκλο των μελλοντικών πελατών τους
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism
Φωτογραφία από Gerd Altmann από το Pixabay