Η αγορά του plant-based γάλακτος συνεχίζει να αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές ανταλλάσσουν το αγελαδινό γάλα με plant-based, vegan γάλα.
Η αλλαγή αυτή έχει ήδη γίνει φανερή στην Αγγλία και αναμένεται ότι θα συμβεί το ίδιο και σε πολλές χώρες της Ευρώπης το επόμενο χρονικό διάστημα. Ενώ το ένα τέταρτο των βρετανών χρησιμοποιούσε φυτικό γάλα το 2020, σήμερα το ποσοστό αυτό έχει αυξηθεί και ήδη το ένα τρίτο των Βρετανών χρησιμοποιεί τώρα φυτικό γάλα. Οι συνολικές δαπάνες για φυτικό γάλα στην Αγγλία χέουν ήδη φτάσει τα 394 εκατομμύρια λίρες το 2020, σημειώνοντας αύξηση 32% από το προηγούμενο έτος. Η τάση για φυτικό γάλα είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στις νεότερες γενιές: σχεδόν το 44% των Βρετανών ηλικίας 25-44 ετών είναι χρήστες γάλακτος φυτικής προέλευσης.
Τα παραπάνω αποτελούν σιγουρά μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα είδηση για τους επιχειρηματίες του γαστροτουρισμού. Το plan based γάλα θα είναι σύντομα εξαιρετικά δημοφιλές ειδικά στη νέα γενιά, συνεπώς οι επιχειρηματίες θα πρέπει να λάβουν πολύ σοβαρά υπόψιν τους το γεγονός αυτό όταν θα σχεδιάζουν τις υπηρεσίες και προιόντα που θα προσφέρουνε στο άμεσο μέλλον
Σχεδιάστε σήμερα τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας με τέτοιον τρόπο, ώστε να προσελκύσετε τους sustainable travellers! Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων: respondondemand@gmail.com
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism
Φωτογραφία από Couleur από το Pixabay