Ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα που έχει να αντιμετωπίσει ο επιχειρηματίας του τουρισμού και της εστίασης σχεδιάζοντας την επιχειρηματική του παρουσία, είναι οι μερίδες φαγητού που θα σερβίρει. Το μέγεθος της μερίδας του φαγητού έχει άμεση συνάρτηση με το επιχειρηματικό κόστος. Πέρα από αυτό όμως, η επιλογή του σωστού μεγέθους της μερίδας που θα σερβίρουμε αποτελεί και μια από τις σημαντικότερες πρακτικές του βιώσιμου τουρισμού
Αποφεύγοντας να σερβίρουμε εξαιρετικά μεγάλες μερίδες φαγητού, βοηθάμε στο να αποφεύγεται η αλόγιστη σπατάλη τροφίμων γενικότερα. Είναι απαράδεκτο να πετάμε τροφή που περίσσεψε την ίδια ώρα που ένα μεγάλο κομμάτι της ανθρωπότητας δεν είχε πρόσβαση στο φαγητό
Συνεπώς, παρατηρήστε με προσοχή τα πιάτα σας, όταν μαζεύετε το τραπέζι, και δείτε αν έχουν αδειάσει η παρόλο που οι πελάτες σας έχουν φάει, αν παραμένει ακόμα στα πιάτα σημαντική ποσότητα τροφής. Σχεδιάστε εκ νέου την ποσότητα που θα σερβίρετε, με στόχο να μην πετάτε φαγητό.
Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων: respondondemand@gmail.com
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του Top Tourism.gr
Φωτογραφία από OpenClipart-Vectors από το Pixabay