Στις επιχειρήσεις εστίασης, το μενού αποτελεί τον καθρέφτη όχι μόνο της λειτουργίας της επιχείρησης, αλλά και των πρακτικών που ακολουθούνται, των υλικών που χρησιμοποιούνται κλπ. Με λίγα λόγια το μενού μας είναι ο καθρέφτης της επιχείρησης μας. Γι’ αυτό και ο σχεδιασμός του πρέπει να γίνεται πολύ προσεκτικά.
Το μενού πρέπει να διαθέτει προσαρμοστικότητα. Θα πρέπει να αλλάζει ανάλογα με το ποια υλικά είναι διαθέσιμα κάθε εποχή.
Ίσως θα πρέπει να σχεδιάσετε εναλλακτικά μενού ανάλογα με την κάθε εποχή του έτους, εστιάζοντας κάθε φορά στα τρόφιμα που είναι διαθέσιμα την κάθε εποχή
Τέλος, φροντίστε το μενού σας να περνάει τα κατάλληλα μηνύματα στον πελάτη όχι μόνο για την ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιείτε αλλά και για το ότι εφαρμόζετε στην επιχείρηση σας βιώσιμες πρακτικές
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism
Φωτογραφία από ALBERTO H. FABREGAS από το Pixabay