Ο όρος "silent tourism" (ή «σιωπηλός τουρισμός») αναφέρεται σε μια αναδυόμενη τάση στον τουρισμό που επικεντρώνεται στη δημιουργία εμπειριών όπου κυριαρχεί η ησυχία, η γαλήνη και η σύνδεση με τη φύση ή το περιβάλλον, μακριά από τον θόρυβο και τη φασαρία της καθημερινότητας. Πρόκειται για έναν τρόπο ταξιδιού που προσελκύει ανθρώπους που επιζητούν ηρεμία, χαλάρωση και ευκαιρίες για ενδοσκόπηση.
Γιατί κερδίζει δημοτικότητα;
Η ανάγκη για αποσυμπίεση από τον σύγχρονο τρόπο ζωής και το στρες.
Η επιθυμία για απομόνωση μετά την πανδημία COVID-19.
Η αύξηση της ευαισθητοποίησης σχετικά με τη βιωσιμότητα και την οικολογία.
Παραδείγματα περιοχών ή δραστηριοτήτων που σχετίζονται με το silent tourism περιλαμβάνουν απομονωμένα θέρετρα, eco-lodges, μονοπάτια πεζοπορίας μακριά από τουριστικά κέντρα και οργανωμένα ταξίδια για διαλογισμό ή mindfulness.
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Green Destinations. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism ή της συγγραφέως
Copyright © Maria Athanasopoulou. All Rights Reserved.