Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές ενδιαφέρονται να μάθουν για τη διαδρομή ενός προϊόντος από τη φάρμα (η γενικά από την παραγωγή) έως το πιάτο τους
Η διαδρομή αυτή θα πρέπει να απολυθεί τους κανόνες των βιώσιμων πρακτικών και να είναι ξεκάθαρη, ώστε ο καταναλωτής να την γνωρίζει πριν ακόμα δοκιμάσει ένα πιάτο η ένα προϊόν. Η ξεκάθαρη γνωστοποίηση της παραπάνω διαδρομής κάθε πιάτου και κάθε προϊόντος ονομάζεται διαφάνεια και αν θέλετε να σας προτιμούν οι σύγχρονοι καταναλωτές θα πρέπει να την έχετε πάντα στο μυαλό σας!
Το να χρησιμοποιείτε προιόντα που φτάνουν στον καταναλωτή μέσα από μια αδιαφανή διαδρομή, είναι αντίθετο και στους κανόνες του λεγόμενου ethical shopper (του «ηθικού» αγοραστή).
Η διαφάνεια λοιπόν αποτελεί ολοένα και περισσότερο ένα σημαντικό στοιχείο ώστε να αγοράσει ο καταναλωτής ένα προϊόν η να πληρώσει μια γαστροτουριστική εμπειρία και συνδέεται άμεσα με την ανάγκη για βιωσιμότητα στο σύστημα τροφίμων.
Σχεδιάστε σήμερα τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας με τέτοιον τρόπο, ώστε να προσελκύσετε τους sustainable travellers! Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων: respondondemand@gmail.com
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism
Φωτογραφία από harshahars από το Pixabay