Ένας επισκέπτης της περιοχής μας, κυρίως όταν προέρχεται από άλλη χώρα, δεν μπορεί να αντιληφθεί αμέσως την κουλτούρα της περιοχής την οποία επισκέπτεται, καθώς και τις συνήθειες των κατοίκων της. Εδώ, οι επιχειρήσεις του τουρισμού και της εστίασης μπορούν να παίξουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο, επικοινωνώντας προς τους πελάτες τους την τοπική κουλτούρα και τις συνήθειες των κατοίκων της περιοχής στην οποία δραστηριοποιούνται
Αν οι επισκέπτες μάθουν κάποια πράγματα για τον τόπο και τους κάτοικους του, για τις συνήθειες αλλά και για την ιδιοσυγκρασία τους, είναι πολύ πιο εύκολο να σεβαστούν εμπράκτως την τοπική κουλτούρα και να φερθούν υπεύθυνα απέναντι στον προορισμό που τους φιλοξενεί αλλά και απέναντι στους ντόπιους με τους οποίους θα έρθουν σε επαφή!
Γίνετε λοιπόν πρεσβευτής του τόπου σας προς τους πελάτες σας και βάλτε το δικό σας λιθαράκι στην αρμονική συμβίωση τουριστών και ντόπιων. Μέθοδοι υπάρχουν πολλές, και δεν απαιτούν υψηλά κόστη, αντίθετα θα κάνουν πολύ δημοφιλή την επιχείρηση σας!
Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων: respondondemand@gmail.com
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism
Φωτογραφία από Robert Balog από το Pixabay